joi, 13 august 2015

Vara la mare, in culoare, cu rabdare!

Desi vara este pe terminate, joaca noastra continua.
Se apropie Ziua Marinei si ne-am gandit sa facem ceva frumos pentru cei care isi sarbatoresc si ziua numelui.
Mai intai ne-am jucat cu hartia si culorile,

apoi am luat acuarele si cateva scoici de pe malul marii albastre :


Un tablou frumos ne incanta privirea
Dar fetita mea a vrut si o ancora, asa ca am diversificat activitatea aducand la micul nostru atelier si trusa de quilling.



Cu rabdare si indemanare am facut o mica ancora ce se potriveste de minune cu tabloul marin, nu-i asa?
In tot acest timp, cat copiii se jucau si dadeau viata unor lucruri frumoase cu manutele lor pricepute, nici eu nu am putut sa stau degeaba si le-am facut o barcuta ce i-a bucurat nespus.

Adăugaţi o legendă




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Director WEB Mocka

Top-siteuri

TOP-SITEURI - Cele mai vizitate siteuri astazi